محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

محمدحسین؛ داداش محدثه

رویش اولین مرواریت مبارک عشق مامان

1397/6/15 11:54
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام         من اومدم با دندونام

       میخوام نشونتون بدم          صاحب مروارید شدم

                 یواش یواش و بیصدا              شدم جزو کباب خورا

سلام پسر یکی یه دونه ی خودم بلاخره بعد از کلی عذاب کشیدن و اذیت شدن صاحب مروارید شدی مبارکت باشه عزیزدلم.

درست ۸ ماه و ۱۲ روزت بود که داشتم شیر بهت میدادم که متوجه دندون خوشگلت شدم که اتفاقا دایی اینا و مامانجون خونه ما بودن و بعد از این که متوجه شدم یه جیغ کشیدم و گفتم پسر گلم دندون در آورده که بقیه ام معاینه کردن و گفتن درسته مبارکت باشه عشق مامان

آدرس دقیق: ردیف پایین سمت راست یه مروارید کوچولوی سفید

و به همین بهونه قشنگ،داریم تداروکات یه جشن کوچولو رو برات آماده میکنیم.

اینجا هر کاری کردن که از دندونت عکس بگیرم همکاری نکردی البته اینم بگم که اونقدری معلوم نبود که تو عکس بیوفتهخندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)