محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

محمدحسین؛ داداش محدثه

ده ماهگیت مبارک پسرم

1397/8/2 18:52
207 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم 

هر روز که بزرگتر میشی و شیطون تر و بامزه تر و من و بابایی و آبجی جون بیشتر عاشقت میشیم.

عزیز دلم از شیطونیات بگم که عاشق آشپز خونه ای همش در کابینت و کشو و باز میکنی و وسایلشو میرزی بیرون تا میام بگیرمت منو نگاه میکنی و میگی دی ده که منظورت اینه که نگیرمت.تا در یخچال و  که باز میکنیم به سرعت نور خودتو میرسونی و همش میگی به به و نمیزاری در یخچال و ببندیم.عزیز دلم چند وقتیه که بدون کمک وایمیستی من و آبجی جون دستاتو میگیریم با هم تاتی میکنیم که خیلی دوست داری و همش ذوق میکنیکه فکر کنم همینجوری پیش بری تا یک ماهه دیگه کامل راه بیافتی.عاشق عکس هستی تا میبینی مخصوصا عکس خودتو همش میخوایی بوس کنی.آخه بوس کردن هم تازه یاد گرفتی و دهن خوشگلتو میچسبونی به لپ مامان مثلا بوس کردی.

پسرک خونه ی ما

خلاصه بگم برات که با این شیطونیات دل من و بابا آبجی جونو بردی

ده ماهگیت مبار عزیز دلم

اینم عکس شما با آبجی جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)